Bra Service är A och O
Jag är den trögaste männiksan i världen när det kommer till teknik och prylar. Det handlar väl i grund och botten om ett bristande intresse och ovilja till attt ta itu med detta. Så jag ringer alltid upp till olika organisationer när jag behöver hjälp tex CSN, skatteverket, Reseföretag, Banken... Istället för att lära mig alla dessa internet tjänster som finns, som jag tycker bara är ett enda virrvarv av koder.
Jag lyckas i princip aldrig att uträtta något genom internet, har precis lärt mig betala räkningar... Men iaf! Nu ringde jag till handelsbanken för att jag råkade spärra mitt kort igår :( på grund av ett missförstånd mellan mig och min bankdosa.. grr.. I vanliga fall är det alltid någon snäsig kärring som typ dumförklarar en, men nu möttes jag av en underbar stämma, han var så trevlig och guidade mig igenom alla tjänster, så nu äntligen kan jag med det här med e-legitimation och deklarera på nätet! Tack så mycket för bra service Handelsbanken!
Det är så upplyftande med människor som är duktiga på service, allt i från butiksbiträden, servitriser eller informationstjänster... Jag förstår inte vad som är så svårt?? Var lite personlig och ta hand om kunden...? Det är ju ert jobb?? När jag har jobbat inom service yrken har jag alltid tagit på mig en roll, jag pratar till och med annorlunda! Jag förstår inte varför det är så svårt att vara trevlig..?


Jag lyckas i princip aldrig att uträtta något genom internet, har precis lärt mig betala räkningar... Men iaf! Nu ringde jag till handelsbanken för att jag råkade spärra mitt kort igår :( på grund av ett missförstånd mellan mig och min bankdosa.. grr.. I vanliga fall är det alltid någon snäsig kärring som typ dumförklarar en, men nu möttes jag av en underbar stämma, han var så trevlig och guidade mig igenom alla tjänster, så nu äntligen kan jag med det här med e-legitimation och deklarera på nätet! Tack så mycket för bra service Handelsbanken!
Det är så upplyftande med människor som är duktiga på service, allt i från butiksbiträden, servitriser eller informationstjänster... Jag förstår inte vad som är så svårt?? Var lite personlig och ta hand om kunden...? Det är ju ert jobb?? När jag har jobbat inom service yrken har jag alltid tagit på mig en roll, jag pratar till och med annorlunda! Jag förstår inte varför det är så svårt att vara trevlig..?


Kommentarer
Trackback